Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Мазін О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
1. |
Мазін О. С. Нові пропозиції щодо конструкцій бронеавтомобілів на базі шасі автомобілів сімейства КрАЗ [Електронний ресурс] / О. С. Мазін, С. П. Мазін, В. М. Франков, О. Ю. Шабалін // Збірник наукових праць Національної академії Національної гвардії України. - 2014. - Вип. 2. - С. 18-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpavs_2014_2_6
| 2. |
Мазін О. С. Дослідження паливної економічності броньованих колісних машин і шляхи її покращення [Електронний ресурс] / О. С. Мазін, І. Л. Страшний, В. М. Франков, О. Ю. Шабалін // Збірник наукових праць Національної академії Національної гвардії України. - 2015. - Вип. 2. - С. 60-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpavs_2015_2_13
| 3. |
Мазін С. П. Дослідження можливості використання електромеханічних підсилювачів кермового приводу на військових автомобілях [Електронний ресурс] / С. П. Мазін, О. С. Мазін, В. М. Франков, О. В. Пархомчук // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних Сил. - 2017. - № 1. - С. 81-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2017_1_18 Наведено аналіз конструктивних схем електромеханічних підсилювачів кермового приводу і існуючих методик розрахунку конструктивних параметрів кермових керувань. Приведено вдосконалену методику розрахунку основних конструктивних параметрів електромеханічних підсилювачів військових автомобілів.
| 4. |
Мазін О. С. Оценка дополнительных затрат энергии двигателя на выполнение автомобилем поворота [Електронний ресурс] / О. С. Мазін // Наукові нотатки. - 2017. - Вип. 57. - С. 111-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2017_57_20
| 5. |
Коробко А. Оцінка витрат потужності та енергії двигуна під час руху машини "Крабом" [Електронний ресурс] / А. Коробко, М. Подригало, О. Мазін // Техніко-технологічні аспекти розвитку та випробування нової техніки і технологій для сільського господарства України. - 2018. - Вип. 23. - С. 231-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttar_2018_23_26 Мета дослідження - визначення потужності та енергії двигуна під час руху мобільної машини "крабом". Визначити затрати потужності двигуна, визначити затрати енергії двигуна. Рух мобільної машини "крабом", який здійснюється поворотом усіх коліс в один бік на рівні між собою кути, дозволяє покращити маневреність мобільної машини. Маневреність визначається необхідним запасом потужності двигуна, завдяки якій забезпечується необхідна динамічність мобільної машини. За результатами дослідження кінематичних і динамічних моделей руху мобільної машини рухом "крабом" визначені затрати на здійснення цього маневру. Результати проведеного дослідження можуть бути корисні під час керування рухом автомобіля "крабом". У дослідженні рух мобільної машини за повороту напрямних коліс в один бік на рівні кути (рух "крабом") розглядається в рухомій і нерухомій системах координат. Під час руху "крабом" з'являється додаткова сила опору руху мобільній машині - бокова аеродинамічна сила. Потужність двигуна, яка витрачається на подолання сил опору під час повороту, визначається з урахуванням бокової і фронтальної аеродинамічних сил опору. Запропоновано коефіцієнт взаємозв'язку між потужністю на колесах з кінетичною енергією мобільної машини, яка рухається "крабом". Визначення витрат енергії двигуна здійснено за нульового прискорення мобільної машини, тобто її постійної швидкості. Ефективна робота двигуна, яка рівняється витраченій ефективній енергії, визначається з урахуванням часу здійснення маневру і величини бокового зміщення. Витрати енергії двигуна на рух мобільної машини "крабом" пропорційні її боковому зміщенню. Висновки: дослідження динаміки руху мобільної машини "крабом" дозволило визначити витрати ефективних потужності та енергії двигуна на її рух "крабом". Визначено, що рух "крабом" (з повертанням усіх коліс в один бік на рівні кути) можливий тільки для повнопривідних мобільних машин.
|
|
|