Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Мазін О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Мазін О. С. 
Нові пропозиції щодо конструкцій бронеавтомобілів на базі шасі автомобілів сімейства КрАЗ [Електронний ресурс] / О. С. Мазін, С. П. Мазін, В. М. Франков, О. Ю. Шабалін // Збірник наукових праць Національної академії Національної гвардії України. - 2014. - Вип. 2. - С. 18-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpavs_2014_2_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 656.152 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Мазін О. С. 
Дослідження паливної економічності броньованих колісних машин і шляхи її покращення [Електронний ресурс] / О. С. Мазін, І. Л. Страшний, В. М. Франков, О. Ю. Шабалін // Збірник наукових праць Національної академії Національної гвардії України. - 2015. - Вип. 2. - С. 60-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpavs_2015_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 296.108 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Мазін С. П. 
Дослідження можливості використання електромеханічних підсилювачів кермового приводу на військових автомобілях [Електронний ресурс] / С. П. Мазін, О. С. Мазін, В. М. Франков, О. В. Пархомчук // Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних Сил. - 2017. - № 1. - С. 81-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2017_1_18
Наведено аналіз конструктивних схем електромеханічних підсилювачів кермового приводу і існуючих методик розрахунку конструктивних параметрів кермових керувань. Приведено вдосконалену методику розрахунку основних конструктивних параметрів електромеханічних підсилювачів військових автомобілів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 411.644 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Мазін О. С. 
Оценка дополнительных затрат энергии двигателя на выполнение автомобилем поворота [Електронний ресурс] / О. С. Мазін // Наукові нотатки. - 2017. - Вип. 57. - С. 111-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2017_57_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 331.585 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Коробко А. 
Оцінка витрат потужності та енергії двигуна під час руху машини "Крабом" [Електронний ресурс] / А. Коробко, М. Подригало, О. Мазін // Техніко-технологічні аспекти розвитку та випробування нової техніки і технологій для сільського господарства України. - 2018. - Вип. 23. - С. 231-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ttar_2018_23_26
Мета дослідження - визначення потужності та енергії двигуна під час руху мобільної машини "крабом". Визначити затрати потужності двигуна, визначити затрати енергії двигуна. Рух мобільної машини "крабом", який здійснюється поворотом усіх коліс в один бік на рівні між собою кути, дозволяє покращити маневреність мобільної машини. Маневреність визначається необхідним запасом потужності двигуна, завдяки якій забезпечується необхідна динамічність мобільної машини. За результатами дослідження кінематичних і динамічних моделей руху мобільної машини рухом "крабом" визначені затрати на здійснення цього маневру. Результати проведеного дослідження можуть бути корисні під час керування рухом автомобіля "крабом". У дослідженні рух мобільної машини за повороту напрямних коліс в один бік на рівні кути (рух "крабом") розглядається в рухомій і нерухомій системах координат. Під час руху "крабом" з'являється додаткова сила опору руху мобільній машині - бокова аеродинамічна сила. Потужність двигуна, яка витрачається на подолання сил опору під час повороту, визначається з урахуванням бокової і фронтальної аеродинамічних сил опору. Запропоновано коефіцієнт взаємозв'язку між потужністю на колесах з кінетичною енергією мобільної машини, яка рухається "крабом". Визначення витрат енергії двигуна здійснено за нульового прискорення мобільної машини, тобто її постійної швидкості. Ефективна робота двигуна, яка рівняється витраченій ефективній енергії, визначається з урахуванням часу здійснення маневру і величини бокового зміщення. Витрати енергії двигуна на рух мобільної машини "крабом" пропорційні її боковому зміщенню. Висновки: дослідження динаміки руху мобільної машини "крабом" дозволило визначити витрати ефективних потужності та енергії двигуна на її рух "крабом". Визначено, що рух "крабом" (з повертанням усіх коліс в один бік на рівні кути) можливий тільки для повнопривідних мобільних машин.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.95 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського